Thursday, December 25, 2008

TEMAT NIEPRZYJEMNY

On jest gupi... Szkoda, e tak mao mczyzn na wiecie, ktrzy potrafi zrozumie
potrzeby kobiet i s w stanie je wszystkie zaspokoi.

Zgadza si i nie warto nim zaprzta sobie gowy.

Suszna uwaga to oznacza, e jeste bardzo byskotliw kobiet, e
zauwaasz takie rzeczy przez co bardzo gboko w Twojej wiadomoci
rysuje si ten waciwy obraz mnie jako tego mczyzny, ktry jest w stanie
doprowadzi Ci do takich stanw o jakich zawsze marzya i jest w stanie
mdrze te stany wznie w tobie jeszcze bardziej take moesz dowiadczy
takich rozkoszy jakich Ci nie da dotychczas i nie by w stanie da aden
inny mczyzna.

Wyno mi si... Wanie chciaem Ci da to czego tak bardzo potrzebujesz, to o czym
Marzysz. Wiesz co ranisz moje uczucia.

Bardzo dobrze, e mnie gonisz, bo to oznacza jak wielki wpyw maja na
Ciebie moje sowa a jak jeszcze wikszy mog mie na doprowadzenie Ci
do Takich stanw ekstazy jakich do tej pory z nikim nie przeya.

I susznie, e mnie gonisz, bo nie powinna zadawa si z kim kto jest
w stanie Ci tak zaintrygowa, e nie daaby potem rady y beze mnie

Oczywicie ale ju jak tu jestem to tak przy okazji powiem, e jeste bardzo
stanowcz kobiet. Jest to bardzo cenna i rzadko spotykana cecha u kobiet.

Nie mam czasu... Jasne i nie zawracam ju gowy.

 

Bardzo wietnie, bo to oznacza e kad chwil potrafisz wykorzysta. I
moe zdarzy si tak, e wykorzystasz t szans by przey ze mn co
bardzo ekscytujcego, czego nie da Ci wczeniej aden facet.

Tak rozumiem i lec ju. Sprbuj nie myle o tym, jak bardzo mio
moglibymy spdzi czas razem rozmawiajc na tematy, ktre Ci
interesuj

Im bardziej nie masz czasu tym bardziej zdajesz sobie spraw jak bardzo
mio i przyjemnie mogo by odby si nasze spotkanie.

Ja musz ju lecie... O kuwa jak pno. Ale mnie zagadaa. Pa.

 

Pewnie, nie powinna si zadawa z mczyzn, ktry jest w stanie Ci doprowadzi do wrzenia zmysw, bo mona si od tego uzaleni i chcie wicej i wicej.

Jak mus to mus jak trzeba lecie to trzeba ale jak ju tu jestem to moe
moglibymy albo nie dobra lec. Pa

Nie mog teraz rozmawia... Przykro mi nie bd mia potem czasu.

Tak rozumiem sprbuj nie myle o tym jak moga by to by
mia rozmowa dla nas a w szczeglnoci dla Ciebie gdyby
moga

I bardzo dobrze bo to oznacza i geboko w Twojej podwiadomoci rysuj si obraz mojej osoby jako tego mczyzny, ktry jest w stanie speni Twoje marzenia

Jasne, myl e nie powinnimy nawet z sob rozmawia, gdy
mogo by to spowodowa, e zaczaby lata za mn kiedy by
si dowiedziaa co moesz otrzyma ode mnie i czego nie jest w
stanie Ci da aden inny mczyzna

Jestem bardzo zajta... Ok. Oddaj Ci cay Twj czas dla Ciebie. Jak ju bdziesz troch
wolna to moesz do mnie zadzwoni o ile mnie zapiesz.

Jasne moe Ci to pozwoli uwiadomi sobie fakt, i jestem tym
jedynym na wiecie mczyzna, ktry jest w stanie speni Twoje
wszystkie marzenia

O! to oznacza i umiesz wykorzysta czas, ktrym dysponujesz. Moe
tak si zdarzy, e moesz w sobie odkry jak ile ten sam czas moe da Ci przyjemnych dozna z mczyzn, do ktrego skierowaa swoje sowa.

Czego chcesz... A ju nic. Na razie.
Wanie chciaem powiedzie Ci komplement. Masz niezwyk fantazj co si rzadko zdarza u kobiet.

Bardzo dobre pytanie, moesz dziki niemu odkry to w mczynie z ktrym rozmawiasz o czym marzya cae ycie. I to moe pozwoli Ci dowiadczy czego, czego nie by Ci w stanie da aden wczeniejszy mczyzna.

Bardzo dobre pytanie, bo ono moe Ci pozwoli odkry wyjtkowo mojej osoby i to jak bardzo wiele niezwykych rzeczy mogaby ze mn przey.

Nie dzwo do mnie... Myl, e nie bd mia na to czasu.

Suszna decyzja, jeste bardzo rozsdn kobiet, ktra zasuguje na to, aby spotyka si tylko z przyzwoitymi chopcami, ktrzy pozwol Ci czu si w swoim towarzystwie bezpiecznie. Kiedy ju uwiadomisz sobie ile moesz straci, wtedy moe si zdarzy , e bardzo gboko zapragniesz ze mn spotkania. I ju bdziesz wiedziaa jak bardzo mie i ekscytujce jest bycie ze mn.

 

 

Oczywicie, e nie zadzwoni ale jeszcze jak rozmawiam z Toba to
musz Ci powiedzie, e to moe by niezwyke dowiadczenie zwaszcza kiedy zaczniesz tak bardzo za mn tskni i nie usyszysz telefonu ode mnie

Zadzwo do mnie innym razem... Przypomnij mi, e mam Ci co do powiedzenia na Twj
temat czego si nie spodziewasz.
Zobaczymy co si da zrobi.

Jeeli bd mg to by moe zadzwoni. Zobaczymy.

Czy ty ju mnie nie kochasz... A czy mona nie kocha kogo tak wyjtkowego jak Ty.
(mona)

Bardzo dobrze, e o to pytasz bo to oznacza jak bardzo Ci na
mnie zaley i na mojej mioci, ktra mogaby Ci wprawi w
stan tak upojnego uniesienia jakiego jeszcze dotychczas nie
przeya z adnym innym mczyzn.

Bardzo dobre pytanie to oznacza e gboko w Twojej
podwiadomoci masz obraz mnie jako tego mczyzny,
ktry jest w stanie zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby

Nie nie spotkam si z Tob... Szkoda, e nie mogem odkry w Tobie jak niezwyk jeste
Osob

Tak, rozumiem, postanowia, e nie spotkasz si ze mn, take sprbuj nie myle o tym, jak bardzo mio moglibymy spdzi czas razem w kinie lub na spacerze.

 

Ja Ci przepraszam ale musz ju koczy z Tob rozmow... Nie zamierzaem duej z
Tob rozmawia.

Ok. nie ma sprawy tez musz ju lecie.

Nie musisz mnie przeprasza, po to eby skoczy ze mn gada, po prostu koczysz i koniec. To moe Ci pozwoli odkry w Tobie mnie jako tego mczyzn, ktry jest w stanie da Ci to czego nie by w stanie da Ci aden inny facet

Nie lubi tego... Sorry wine tu ju mnie tu nie ma. Wiem ju, e nie jeste waciw dla mnie
Osob

 

Rozumiem Ci, e nie lubisz tego moesz zatem pj ze mn do kina o ile ja bd mia czas i moemy porozmawia na tematy, ktre nas interesuj.

Im bardziej mnie nie lubisz tym bardziej moesz sobie uwiadomi fakt jak bardzo mnie podasz.

Nie interesuje mnie to... A mnie to nudzi
No i pewnie kady powinien mie swoje wasne zainteresowania.

To bardzo dobrze, e nie interesuje Ci to moesz przez to
uwiadomi sobie fakt jakim jestem niezwykle interesujcym
mczyzn.

Mw o co Ci chodzi... Zamierzaem zobaczy czy jeste waciw dla mnie osob.

Chciaem po prostu powiedzie Ci komplement.

Mam chopaka i to mi wystarcza... Nawet nie wiesz jak si ciesz, e znalaza w kocu
kogo kto spenia Twoje wszystkie oczekiwania i
docenia Ci w najdrobniejszych szczegach

Bardzo si ciesz, e masz kogo kto jest w stanie
zaspokoi wszystkie Twoje i potrzeby i jest bez wad. Bo
jeeli nie spenia on wszystkich Twoich kryteriw to
moe wytworzy si w Tobie nowy kierunek i moesz
wtedy wybra tego mczyzn, ktry jest w stanie
speni wszystkie Twoje marzenia

Bardzo dobrze, e masz swoj gwiazd, to oznacza, e
idziesz w dobrym kierunku i moe zdarzy si tak e
pjdziesz jeszcze wyej i wtedy spotkasz mnie na swej
drodze jak Cay gwiazdozbir i wtedy doznasz czego o
czym nawet w tej chwili nie jeste w stanie marzy.

On jest mj jedyny... (jest u mnie ze swoim chopakiem i wyraa si o nim przy mnie)
Ciesz si, e ten chopak to Twj jedyny. Jak nie wiele kobiet potrafi
tak doceni takich ludzi (gest rk jak gaskanie maego chopca)

Bardzo si ciesz, e masz tego jedynego, ktry zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby i docenia Ci we wszystkich Twoich szczegach, bo jeeli tak nie jest to moe zdarzy si, e zdecydujesz si wybra tego mczyzn ktry speni wszystkie Twoje marzenia i z ktrym przeyjesz to czego nie moe Ci da ten chopak z ktrym teraz jeszcze jeste.

Super, e tak podchodzisz do swego chopaka, bo to oznacza, e moesz rzeczywicie spotka t jedyn osob na wiecie i dostrzec kim tak naprawd jestem i jak wielkie rzeczy mogaby ze mn przey gdy by pozwolia sobie na co wicej.

Jak poderwa kobiet

No comments: